hate in my heart, love in my mind.

Sista jävla jobbardagen idag! Fan vad illa.. jag gillar inte detta!
I veckan har jag i och för sig haft en jävulskt dålig vecka och bara velat sluta jobba,
mest för att jag har känt mig sjyyyk typ. Men nu ångrar jag mig,
jag vill bara ha helg +en extra ledig dag ungefär, sen är jag nöjd, sen vill jag jobba forever!

Igåår dååå, jobba på som vanligt, sen var jag med äälin :) Sov över hos henne dessutom.
Åh Elin! Haha.
Har varit vaken sen 7 bara för att jag skulle kunna ta mig hem när Elin började jobba.
Vågar inte gå och lägga mig för då lär jag ju aldrig någonsin mer vakna eftersom jag inte sovit många timmar dom senaste nätterna, så får hålla mig vaken helt enkelt.
Nåja, hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0