under de där kokonötsträdet

Hellluuuu!
Igår var de ju som sagt sista arbetsdagen, fett jävla tråkigt. Jag lider!
Men förhoppningsvis får jag börja jobba snart igen, om jag kan lita på Adam haha :)
Igår dåå, ääälin kom till joppet och kolla läget, sen drog vi till henne och drack nån ööööl osv.
Sen drog vi iväg till bränna med Forsell & nån annan snubbe. Hade då kul enligt Elin men själv har jag inte så stor koll hehe.
Drog hem tidigt dock och sov men de var fan lika bra det!

Sen idag hade man väl en viss bakisångest fast inte mycket, trots att man kanske tycker att jag booorde haft det.
Jag och Elin drog på alder där vid 12 i alla fall, fan vad skööööönt det var! Ett jävla tips till alla bakfulla människor där ute, dra och bada!
Var dock lite jobbigt att solen lös så förbannat, men de va lööögnt i alla fall. Kunde ju dra och ta ett dopp då och då så jag triiiiivs, de e niiice :)
Efter några timmar på alder drog vi iväg på max (4 dagen den här veckan haha!), och käka lite! Sen drog vi hem till min Elin :)
Forell kom förbi, sen drog vi hem till lägenheten våran och här är vi fortfarande!

Nåvääääl, ska dra mot Lassbyn på en strax, vart fan de nu är! Men de är tydligen pub där så de blir naaajs.
Just nu trivs jag, jag är glad, väldigt glad Elina! Och en aning alkoholpåverkad men inte fan är det mycket, jag har gett upp det där med att bli jättifull sen igår och de är då bara braaa! Nu blir det salongsberusad som gäller framöver och forever.
Jajajaja, vi hörs när vi syns och hej å hå vi säger hejdå och nu ska vi ha kul. Jag är klad!

P.S. Saknar min kära far utav bara fan! Puss.    Dessutom saknar jag folket i byn, kom på mig själv hur mycket jag saknar folken där när Viktor ringde häromdagen och surra på. Puss på dom också!


HEJDÅ! kines?


Btw, är inte efter med den här låten, har bara inte lagt upp den haha.
Men jag och Älin kom på att man blir himla glad av den här låten så that's whyyyy jag slänger upp den på bloggen nu ådeeee. Om nån nu skulle bry sig. Äh va i helvete. Draaa helvete!


(HÄR ÄR VI!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0