whenever you call baby i roll up

Tjeeenis!
I helgen var Boden aliiiive, ordagrant.  Dock hatar jag alla tillställningar där de finns något som heter 18-års gräns. Fan vad surt det är, fyller arton i oktober, sååå jävla nära och ändå får jag inte komma in. Iofs så försökte jag inte ens, man kan säga att jag tjurade ihop fullständigt och drog hem båda dagarna. Hehe.
Nåja, Elin fyllde 20 år i lördags så var först och bowlade ett gäng och sen drog vi på Ming och käka middag och sen drog vi iväg på fest! :-)

Igår fick jag dra iväg på jobbet och fixa igång en studio på nedervåningen,
så nu blir det att sända där nere istället.
Är jag som är chefen nu, mohaha. Ska lära upp dom nya sommarjobbarna osv, i en vecka. Sen får jag sommarloov! Yey.
Aaaja, dra helvete hej!

lchf-pannacotta,  vem sa att det var jobbigt att gå på en diet?

Jag och Elin trampade svaaan i torsdags

ja må du leeeeva uti hundrade år

plankstek ♥ höhö.
(tilllät mig själv att skita i lchf metoden i helgen, det är jag värd)

solaaaaaaaa

utebade med gäby
btw, är brunett igen ifall jag inte har nämnt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0