Your cold, you touch its like ice, in your eyes is the look of resenment, i can sense it, and i dont like it

Världens sämsta dag igår, världens sämsta dag idag - förmodligen.
Jag vet fan inte vad det är men jag känner mig eeextremt less och det sjukaste måste ju ändå vara hur mycket haaaat och ilska jag känner, utan någon jävla anledning.
Ska på farmen idag med jobbet, har för mig att dom har en sån där skjutbana man får testa på.
Bra det, lär stå där hela dagen och skjuta bort min ilska medans mina lärjungar får springa omkring och intervjua folk.
Aja vi hörs, dra helvete hej.


How come we dont even talk no more
And you dont even call no more
We dont barely keep in touch at all
And I dont even feel the same love when we hug no more
And I heard it through the grape vine we even beefin now
After all the years we been down
Aint no way no how, this bullshit can be true
We family and aint a damn thing changed, unless it's you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0