I just can't think of anything that can make me smile like you can

Vädret ser gode lovande ut idag, enligt klart.se kommer hela veckan bli gaaanska awesome!
Idag står jobb på schemat as usual, blir att besöka Nordpoolen och fånga upp en par intervjuer och sen tillbaka till studion och sända till klockan 6. Fan vad jag gillar mitt jobb!
Nu ska jag börja göra mig i ordning, hinner förhoppningsvis ligga och svettas lite i solen innan jobbet.
Peeeejs ut!

lång hååår. alla älskar vi låååångt hååår. snart är det på plats igen!

överväger att dra iväg till Ammarnäs i sommar!


I see you comin' round the bend
I just can't think of anything
That can make me smile like you can
I see you comin' round the ben
I just can't thing of anything
That can make me smile like you can

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0