må dina hårdiskar förevigt alltid krascha

Fan vad härligt att vara ready to agogo till jobbet redan nu!
Älskar att stiga upp onödigt tidigt så man har en massa fri tid att spendera på ingenting innan det bär iväg. Hehe.
Ser ut att bli bra väder idag och det gillas.
Ska dra iväg en sväng på staden nu, sen blir det att dra iväg till Western Farm för att göra några intervjuer och självklart testa på allt roligt som finns där (hoppa i höet tex, som det lilla barn jag fortfarande är!). Har sagt det förut, men säger det igen; fan vad jag älskar mitt jobb!
Nåja, ska bege mig utåt nu. Hälsa satan vi hörs!

Jag hoppas
Jag drömmer
Att marken du går på går sönder,
Vad som än händer
Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtrar prickar dig
Hälsa till satan vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör
Jag hoppas du
Du får leva med det resten av ditt liv
Att du lever med det i all evig tid

Hamnar du i helvetet skicka mig ett vykort!

Jag hoppas att du aldrig någonsin
igen kan komma ihåg en pinkod
alltså aldrig även om du får en ny
och må din klocka alltid gå 20 minuter
för sakta så att du alltid kommer för sent
och må köttätande myror äta upp dina ögonlock
så att du alltid är trött och även när du
är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut
och må dina hårddiskar förevigt alltid crasha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0