speed limit

Har hänt nå fel på mig tror jag. Var aptrött igår, orkade ungefär inte leva. Misstänker att det är pga värmen..
Men jag klagar inte, snarare tvärtom. Fan va gött med sooool igen!
Lite synd bara att man sitter inne hela dagarna när det är så fint ute..

Idag blir det att dra iväg till Boden Alive området och åka karusell och testa på allt roligt. Och göra intervjuer då!
Haha så kuuul. Dock så jävla synd att Stina blev sjuk just idag, dom här dagarna lär ju bli dom roligaste!
Ska börja göra mig i ordning tror jag, sitter för tillfället och äter en jättigod pannacotta hihi.
Dock är den nyttig, kör ju Lchf metoden! Men den är himla god ändå (:
Jaja, dra helvete hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0