anyplace is better

Idag vaknade jag kring halv 11, av ett telefonsamtal, haha... var lite småläskigt där på morgonen..
Aja, sen typ tio i tolv ringde jag till Sanna och frågade när hon skulle till luleå, hon skulle ta bussen som gick 12.35, så då bestämde jag mig att följa med, fick skynda mig & göra mig iordning åde och sen sprang jag till medborgarplatsen och mötte henne där. Moa hoppade på bussen i sävast :)
Sen började vi med att gå på cubus, vi köpte alla likandan tröja för den var snygg ;) haha! Sen gick vi till blå gåsen eller nått och köpte milkshake, fick stå i kön i en timma kändes det som. Milkshaken var god i alla fall, även om jag fick ont i magen efteråt :)
Efter det så kilade vi iväg på några affärer, hittade ingenting att köpa. Så sen i slutet av dagen fick jag panik för att jag inte hade köpt någonting. Så då sprang vi på cubus, hittade en tunika där. Och sen sprang vi iväg till gina tricot och där hittade jag 2 tunikor och 2 tröjor. Så fick med mig lite saker i alla fall, wiwi :)
Tog bussen hem kvart över sex. Sen var jag och Sanna ute och gick typ någon liten minut, sen for hon hem.
Har sett film nu, ska snart sova för ska upp tidigt imorgon. Jag till luleå igen med josefine så vi ska ta en tidig buss!
Pusss!

starting from zero got nothing to lose

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg. :) Var gärna med i min tävling

2008-12-30 @ 21:47:09
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Jennie

Trött på ditt hår? Gå gärna in på min blogg för att tävla om exklusiva hårprodukter från matrix

2008-12-30 @ 23:01:52
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0