God Jul!

Igår vaknade jag sent, duktigt av mig. Haha, skulle vara med Gabbi och Sanna, dom fick vänta på mig i typ 3½ timma, sen när jag väl kom ut så var dom tvugna att fara hem efter ca en halvtimma, bra jobbat!
Aja, for till huset, skulle egentligen måla men maskeringstejpen var slut och colorama var stängt så vi kunde inte köpa färg så jag kunde börja måla på mitt kök, rackarns.
Ringde till Amanda och bestämde sådär helt plötsligt att jag skulle dit. Så for dit vid halv tio tiden. Vi sminkade oss och sen gick vi ut, var med jossan, lollo, stefan, mange & linus och typ, satt vid elden. Sen började Amanda frysa så vi gick hem till henne :) Kollade på lägenheter och såg lite på tv, sen gick vi och la oss. Sov till typ, 2 någon gång. Sen fick jag lite panik för det gick ingen buss hem förrens vid halv sju, och då skulle jag inte hinna äta någon slags dan-före-julafton-middag. Men då kom Winroth och syster och hämtade mig så det var ju bra.
Gick på stan och köpte dom sista julklapparna, eller har några kvar som jag ska köpa imorgon, haha, bra av mig (Y)!
Har spelat bingo lotto, vann ingenting som vanligt.
Nu ska jag se på hund tricket och sen ska jag sova.
God jul :)


Haha, laddar upp en småfin julbild som jag har varit så duktig och gjort i paint.

Kommentarer
Postat av: fridabrandt

god jul på dig! :)



hoppas du haft en bra julafton och fått många fina klappar!

2008-12-25 @ 01:12:29
URL: http://fridabrandt.blogg.se/
Postat av: Älskare o poet

Hej snyggizz!

Vill du få ett gratis presentkort på upp till 1000 kr hos mer 60 välkända butiker?

Gå in och kolla länken för mer info.

Stötta mig, nu när det är jul å allt, och bli medlem!

2008-12-25 @ 01:58:07
URL: http://www.gratismode.se/?c=24808
Postat av: becca

Hundtricket är bäst! Har sett den filmen sjukt många gånger haha :)

2008-12-25 @ 15:39:45
URL: http://bbbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0