It's a cold and it's a broken hallelujah

Idag på skolan redovisade några tjejer i min klass deras musikarbete, duktiga!
Sen spenderade jag hela dagen med Linnea, Sanna och Martin <3.
Slutade efter lunch idag så då gick vi mot stan eftersom att vi hade missat bussen, bra jobbat! Var svinit kallt ute.
När vi kom till stan så for Linnea hem och jag, Martin och Sanna for till ungdomsmottagningen, efter det så gick vi på stan lite, tittade på julklappar åde. Vi gick till direkten och köpte lussebullar som vi åt inne på något konstigt slags pensionärs-restaurang, vi fastnade där i en och en halv timma, vi var tom när dom stängde och låste dörrarna åde, sen gick vi där ifrån efter att vi hade haft en trevlig liten stund där.
Gick till Åhléns och kollade på julklappar där, hittade inget bra, så då gick vi till Hemköp och köpte juklappar till min, Sannas, Moas och Martins lillajulafton, förhoppningsvis får vi med Lovan och Gabbi också, har inte frågat dom än men får göra det imorgon. Hittade i alla fall en hel del fina klappar, HAHA!
Sen for jag hem, har sett på tv och tagit det ganska lugnt. Sen har jag och min kära syster ätit en massor, vi är hungriga hela tiden!

H-L frågade om jag ville vara med på våran julshow som är nästa vecka, är faktiskt lite intresserad, har ju inte sjungit inför folk på typ två år eller nått, så vi får se.
Dessutom har jag och Linnea kommit överens om att vi ska göra en film, kommer bli skitkul! :)
Aja, nu ska jag se lite vänner och sen sova.
Pusss!

Snart jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0