Kurt Nilsen - Hate how you say goodbye

Idag försov jag mig, ovanligt med tanke på att det är tisdag! fan tisdagar!
Jag förstår verkligen inte varför jag försover mig just på tisdagar, inatt försökte jag verkligen att inte försova mig, jag sov på golvet för då sover man ju obehagligt och vaknar lättare, med en filt över mig så jag skulle frysa, lampan tänd i taket så att det skulle bli jobbigt att sova, och sen ställde jag typ 10 alarm, nä men alla som går i alla fall, och ändå försover jag mig! haha, tragiskt.
Aja, tog mig till skolan sen när martin hade ringt och väckt mig i alla fall. Hade NO så då fortsatte jag med min jättesöta film som jag gör, haha! Sen redovisade jag mitt religionsarbete, det var asjobbigt, var ganska sur på Annso för att hon tvingade mig att redovisa...... hmmmfff...
Julbord sen i alla fall, var inte speciellt gott, åt mest mackor. Sen tog jag bussen in till stan och satt inne på salong saxarna och tittade på när Martin klippte sig,  var astråkigt, haha! ;b
Sen for vi hem till mig och han slingade mitt hår, syntes astydligt först när jag sköllde ut det, men sen duschade jag av håret med shampoo åde, och sen när jag kammade det så försvann typ alla, syns bara lite nu, men det gör ingenting :)
Sanna färgade sitt hår också, det blev ingen skillnad men det skulle bli mörkaskblond eller nått, tsss!
Kastade ut Sanna och Martin sen och for iväg till en jul-estetgrej, for hem i pausen för jag orkade inte vara där.. dom var duktiga i alla fall :)
Nu är Dennis och Putte här och väntar på josefine och macke på att dom ska komma hem.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0