Lalalalalala

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Säkert

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Haha, mjaaa... inte riktigt

3. Blev några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stog dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Finnland i några få minuter (Y) haha

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Många saker. Typ allt, haha. Men vill väl må bättre än vad jag har gjort det här året, vill att allt tjaffs ska lösa sig, vill komma närmare mina gamla vänner, inte känna mig osynlig, och ja, vill ha ett bättre år helt enkelt.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
Jadu... Kommer inte på någonting nu...

8. Vad var din största framgång 2008?
Ingen aning faktiskt.. men typ, har börjat tänka lite bättre, haha..

9. Största misstaget?
Hmm.. hemligt

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit förkyld, magsjuk, stukat foten så den blev jätteblå, benet har svällt upp och blivit stört två gånger, haft stressmage, sen var det nog inget mer... tror jag

11. Bästa köpet?
Jadu.. inte en aning

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sanna, haha!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina riktiga vänner och familj. 

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?

Kurt Nilsen - Never Easy, Regina Spektor - Samson, Coldplay - The hardest part, Goo Goo Dolls - Iris, Tracy Chapman - Fast car, Sofia Karlsson - Flickan & Kråkan, Nelly Furtado - Try, MIA - Paper planes och ja... Det var väl allt, haha.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort något roligt

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn och tvn 

18. Hur tillbringar du julen i år?
Sover hos mamma, firar jul där tror jag, sen far vi till farmor och farfar när kalle anka börjar och sen far vi hem.

19. Blev du kär i år?
Inte kär precis.

20. Favoritprogram på TV?
Haha, ojdå.. Vänner, One Tree Hill, Andra Avenyn, Simpsons och alla andra roliga komediserier

21. Bästa boken du läste i år?
Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Äcklig, Det fattas en tärning

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning.. tror jag.. men typ, många.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett macro objektiv, stativ, pengar, fjärris till kameran

25. Något du önskade dig men inte fick?

Jepp

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Praoade på hantverksrestaurangen, for till farmor och farfar med martin och blev firad

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Många många många många många många många många saker

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Typ, skabbig, om man pratar utsidan alltså, haha.

29. Vad fick dig att må bra?
Mina riktiga vänner och familj

30. Vem saknade du?
Har saknat Angelica ganska mycket faktiskt, sen massa andra också

31. De bästa/gulligaste nya människorna du träffade?
Min söta sanna som är så himla gullig! haha. Men typ, kommer inte ihåg om jag har träffat så många nya människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0