Men at work - Land down under

Igår hade vi någon julshow, jag spelade piano och sen sjöng jag med sara, gabbi och öhm... någon från femman tror jag. Eller, jag sjöng inte precis, haha, stängde av micken, tsss, busigt.
Sen åt vi gröt åde, och sen slutade vi. Gick på stan med Sanna, Moa och Fanny, vi gick runt lite, gick på coop åde, hade trevligt. Sen satt vi och körde en grej från vänner, man ska typ rensa hjärnan och sen ska en säga typ "röd eller rosa" också ska man svara på en gång utan att tänka, haha, också sa sanna "Pheobe eller Joey", och då lät det som om hon sa Fil eller Yoghurt, HAHAHA, okej det låter inte speciellt kul men det var det, hahah!
I alla fall, efter vi hade varit på coop så skulle jag gå hem, också skulle jag krama sanna, och då råkade hon typ trampa på mina fötter eller nå så jag flög baklänges och slog huvudet i marken som var täckt av is, HAHA! Jag blev typ helt snurrig och trodde att jag hade fått en hjärnskakning, men det var falskt alarm :)
När jag kom hem så duschade jag och sen ringde josefine och sa att jag skulle komma ner för vi skulle till harads.
Hade ganska trevligt där, Eleonor och pappa kom och hämtade oss klockan ett idag, då for vi till fiket och köpte pizza och sen for vi till huset, var jättetrött så då gick jag, jimmy och josse och la oss på en madrass som låg på golvet och somnade där, haha. Sen kom Elin och Winroth och då for vi hem till stan igen.
Direkt jag kom hem la jag mig i soffan och såg på någon sk. komedi, men var mer en dramafilm tycker jag, sen såg jag på harry potter, haha, somnade sen och sov typ en timma eller något.
Nu har jag ätit fruktsallad och pratar med gabbi & sanna (:
Puss!


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHA, seriöst vi är jätte störda :D

love på dig!

2008-12-21 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0