MIA - paper planes

Kolla vad duktig jag är som skriver blogg, hehe.
Igår så hade vi religionsredovisning på kvällen för föräldrarna, så stannade på skolan tills det började.
Var med Lovan på skolan, åt någon konstig vegeteriansk maträtt, haha.
Sen halv 7 hade några tjejer i våran klass ett musikuppträdande, eller några stycken, var riktigt bra :)
Efter det så hade vi redovisning. Det var ingen som var och lyssnade på mig först, förutom mamma och martin då, men sen såg Annso det så då skickade hon dit en massa människor, okej typ 4 stycken men i alla fall, det gick helt åt helvete då. Började typ stamma och glömde bort en massa saker och upprepade mig och allt, haha.. sen fick jag reda på att en av dom som lyssnade var religionslärare, HAHA, det  var jättepinsamt eftersom att jag gjorde bort mig en massa, kom inte ens ihåg vad jag sa, fyfan..
Aja, idag på skolan var det helt slött. Bakade typ hela dagen och sen efter lunch så såg vi film med våra barn som vi är fadder åt, Kung fu panda (Y)!
For direkt hem sen, somnade framför tvn som vanligt och sen for vi till huset och lyfte in en massa saker från Ikea, blandannat köket åde. Kommer nog bli väldigt fint i huset när vi är färdig :) Har kommit ganska långt ändå så vi kanske flyttar in tidigare än väntat, det är  vad jag hoppas i alla fall.

Jag har absolut ingen julkänsla alls i år, det är jättetråkigt! Men det beror nog mycket på dels att jag har lagt ner nästan hela min själ på massa skolarbete, och sedan har vi ju inte julpyntat eller något eftersom vi ska flytta nu i december, blir en väldigt konstig jul med en massa flyttande och flyttkartonger överallt.. Aja, nästa år blir det väl bättre.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0