Never easy

Hade tänkt berätta lite snabbt om hur min jul har varit eftersom jag inte har varit så duktig på att blogga, i alla fall, firade först jul hos mamma, åt gröt och öppnade julklappar, jag fick;
En kappa
Skor
Sjal
Handväska
Smycken
"Överlevnadslåda"
Morgonrock
Prenumeration på frida
En fototidning

Sen vet jag inte om det var något mer, kommer inte ihåg, haha!
Sen for jag, josefine och Ola hem till pappa, fick öppna ett paket av pappa, fick en blixt till kameran :D YEY! Sen såg vi Kalle Anka as always och sen for vi till farmor och farfar. Åt julbord, eller jag åt inte så mycket, mest limpa, har ju fortfarande problem med att äta, rackarns.
Sen såg vi lite på tv och sen öppnade vi julklappar, jag fick;
Dvd
Tavlor
Kläder
Sjal
Pengar
Presentkort på SeeMe 300:-
Smycken

Och sen kommer jag inte på något mer, haha. Fick säkert något mer men är lite småglömsk av mig.
Sen såg for vi hem och såg tomten är far till alla barn, alltid lika rolig, haha!
Efter det ringde Eleonor och bad oss komma till Frida, så Frida kom och hämtade oss. Var där till klockan 2 någong gång och sen skjutsade hon hem oss igen.
På juldagen så for vi till mormor och firade jul igen med kusinerna, åt julbord och sen kom tomten igen. Fick pengar, godis, ett foto på Samuel & Noel och nå badgrejer :)
Sen for vi hem och jag spenderade kvällen med att umgås med pappa och Eleonor. Martin var i stan så han kom förbi en sväng för jag skulle ge hans julklapp, jag fick kondomer av han, haha! Sen gick vi ut och var lite med Sanna och sen for dom båda hem.

Idag har vi varit förbi en sväng till huset och sen har jag legat hemma och sett på film, är jättetrött, haha.
Ska snart vara med Gabbi :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Becca

vilken fin blogg du har :)

2009-02-23 @ 20:39:30
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: gabbi

då :o

2009-04-07 @ 11:21:34
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0