Nyårs-löften

Jag har börjat skissa lite på mina nyårs-löften.. har aldrig haft nått speciellt löfte så jag tänkte att nu ska jag minsann ha det!
Vet i alla fall att ett av löftena ska vara Bli mer sparsam, för det måste jag bli så.
Aja, idag har jag varit med Martin, Moa och Sanna, vi hade väldigt trevligt och var allmänt roliga. Först slingade vi Sannas hår, och under tiden färgen skulle va i så lekte vi Thank you mr. President, haha, det var ganska kul för Sanna fattade ingenting. Sen gick vi ut och gick omkring, for till frasses, gick igen, for till frasses igen och sen for jag hem. Trevligt.
Ska städa senare ikväll, barnen kommer ju på måndag så då måste jag städa upp i deras rum.
Pappa och Eleonor har bott i huset i helgen, snart är vardagsrummet färdigt och mitt rum kommer bli färdigt i veckan, så jag ska iväg och bo där och hjälpa till med målandet osv så det går fortare. Känns skitbra att vi snart ska flytta!

Aja, men nu ska jag se på barnhemmet med folket.
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja jag vet ju ett av dem din lilla svammelmaja XD<3

2008-12-08 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0