Paramore - decode

Nu kan jag uppdatera lite om hur min helg har varit tycker jag!
I fredags var jag med Sanna, först gick vi runt på stan. Sen gick vi och satte oss på hyllan, sen gick vi och satte oss i något trapphus och värmde oss eller något, där var vi typ i en timma. Efter det blev vi hungriga, as always, så då åt vi finmat på Romeo (kebabpizza!!!), haha, där satt vi typ i 1½ timma eller mer, sen råkade Sanna, störd som hon är, riva ner ljuset som var på vårat bord så det for stearin överallt, och då tyckte jag att det var dags att gå, så jag sprang ut därifrån, eller jag sprang först in i dörren, haha. Sen kom sanna också ut, så vi började gå, då kom Sanna på att vi glömde att betala, då fick jag skuldkänslor och sprang tillbaka och betalade, då tyckte Sanna att jag var störd. Sen var vi med Jolina ett litet litet tag, sen när hon for hem så satte vi oss ner i en busshållsplats, haha. Då tog sanna min slingfärg som jag hade köpt, och började öppna den, då fick jag nå ryck och tog av henne den, och när jag skulle sätta mig ner igen, så råkade jag sätta mig brevid den där bänken så jag ramlade ner, hahahaha! oj så kul det var.
När vi hade suttit där ett tag så frågade jag Sanna om vi skulle åka buss, det gjorde vi, bara för skojs skull. Haha, först hoppade vi på 05an, men busschauffören var så dum så då bytte vi på garnis till 03an, men den bussen kändes inte riktigt rätt, så då bytte vi till 02an på medborgarplatsen, den kändes inte lika bra som 05an men den var okej. Så vi åkte buss, och helt plötsligt när vi hade åkt buss länge så stannade bussen mitt ute i ingenstans typ, också kastade busschauffören ut oss, hhaha. Vi skulle vänta i 12 minuter för dom skulle äta middag, haha. Så vi väntade, sen for vi tillbaka till stan och till garnis där våran trogna vän Martin var, vi lekte charader och ett, två, tre, ost, haha! Sen kom en buss och vi for tillbaka till stan, sen kom amanda <3. Vi typ gjorde inte så mycket, så då gick vi till Frasses, jag åt en glass (Y), sen råkade jag peta in ett sugrör i Sannas öga, HAHAH! det var inte meningen att det skulle träffa sannas öga men hon är ju så störd så ingenting går som man har tänkt sig när hon är inblandad!
Sen for martin hem, då for vi också hem och sen sov vi typ.
I lördags så for jag till huset, målade min garderob åde, jag och Cissi pratade en massor, det var ganska kul, hon vet en massa saker om mig nu, hahaha! Sen for jag hem och då var jag med Lovan. <3
Idag har jag varit hos mormor, eller är här nu, hon for typ härifrån för länge sen, men jag stanna kvar, haha.
Ska snart iväg till mamma, hon ska hjälpa mig med lite läxa.
Pussss!


Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHHAH DU ÄR JÄTTE CP!!!!!

mitt öga hurts =(

men jag älskar dig även fast du är så cp :)<333

2008-12-14 @ 19:56:36
URL: http://sannawikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0