Paramore - pressure

Idag är det måndag, den jobbigaste dagen tror jag nästan. Var vaken alldeles för länge igår, sov jätteobehagligt eftersom att jag trodde att jag skulle försova mig, så vaknade flera gånger inatt i panik och trodde att jag hade försovit mig, försov mig  i alla fall inte och det var ju bra att jag inte gör det för en gångs skull. Imorgon är det tisdag, och det brukar vara min försovnings-dag eller nått, ska försöka att inte göra det i alla fall, haha.
Har inte något speciellt att skriva faktiskt, slutar efter lunch, sköööönt. Jag har bestämt mig för att bli nyttig och börja träna minsann, haha, lycka till säger jag bara, har man väl börjat umgås med Sanna så kan man aldrig bli nyttig, men ska försöka i alla fall, haha.
9 dagar kvar tills julafton, gissa om jag är stressad? Helt sjukt! Har inte köpt någon julklapp ännu, får göra det när barnbidraget kommer den 20, 4 dagar innan jul, haha fyfan!
Aja, nu ska jag antingen se film, duscha eller sova, nått utav det.
Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0