This is the life

Hejhej, jag är en dålig bloggare :) Idag försov jag mig i alla fall, men kom till skolan lite i tid i alla fall. I slutet av dagen hade vi musikredovisning, som jag förväntade mig skulle gå åt fanders, men nejnej, vi fick faktiskt ett svagt MVG, lite glad jag blev ;) Har i alla fall fått tillbaka mitt VG i musik och HL säger att han ska fixa så jag får MVG till våren, så jag är nöjd. Efter skolan for jag och Martin hem till mig och började jobba lite på nyhetsbevakningen. Det kommer bli ganska bra tror jag :) Har suttit och pluggat på nyhetsbevakningen och religionsarbetet enda sen jag kom hem från skolan, känner mig duktig! Nu ska jag återgå till arbetet medans jag kikar lite på vänner! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0