Usch för magen

Igår var jag med Gabbi, Sanna, vi såg lite big brother från 2002, haha. Sen blev jag trött så då sov jag lite, sen kom Moa, då vaknade jag och gjorde lite nudlar. Då åt vi och såg på Den nya människan, en skithemsk film men bra :) Sen for Moa och Sanna hem, Gabbi stannade ett tag, tog hand om mig eftersom att jag hade fått världens jävla ondaste i magen, helt seriöst. Jag kunde inte gå för att jag hade så ont, direkt jag ställde mig upp så kändes det som om någon skärde upp magen och rörde om i den med en kniv, och det är inte en skön känsla! Så blev helt trött och osocial, förlåt gabbi <3 Hon for hem sen i alla fall, jag knarkade panodil och omeprazol men det blev inte bättre. Såg en film och sen gick jag och la mig.
Idag var jag i musiken hela förmiddagen, ställde i ordning för morgondagen i aulan. Sen la jag mig ner på golvet och somnade, hade fått ont i magen igen, inte lika ont som igår men ändå, hade ont som fan. Så sov där till jag skulle upp och träna lite, sen blev det lite bättre under dagen. Pratade en del med Sara och Maja, var ganska skönt tycker jag, tack & förlåt.
For hem sen, såg lite tv och sen bar det iväg till mamma, morfar och Mattias kom dit, så vi åt pizza och sen fick vi varsin julklapp av morfar, 1000:-, inte illa :)
Sen for vi hem och jag har grubblat en hel del... ååh, vad jobbigt allt är nu för tiden, haha, låter helt emo men aja, så är det i alla fall.
Nu lyssnar jag på min "emo-låt" som sanna föredrar att kalla den , Paramore - Decode, grymt bra låt!
Lyssna & njut, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0