hard night

igår kom Amanda och Frida till mig, vi var inne en stund och sen gick vi ut till jimmy och jens. dom skjutsade oss till erikslund där det skulle vara några människor, när vi kom dit så var det inte så kul. vi trodde att alla människor skulle grilla eller nå, men så vare inte.
vi var ute ett tag och umgicks med dom som var där i alla fall. det var väldigt jobbigt att vara där, för det var kallt och det fanns minst fem miljoner myggor där som var sugna på blod, härlig kväll?
sen skulle egentligen jimmy och jens skjutsa hem oss, men jens hade farit iväg till harads, så då fick vi gå hem.
gick inte så fort att gå hem för det hände en massa saker på vägen och ja..
sen hände det en sak senare på kvällen... kan tyvärr inte berätta vad men kan säga att jag vet inte när jag var så arg sist, jag skakade för att jag var så arg och jag fick typ hjärtklappningar? haha..
sen somnade vi, - för sent.

nu sitter vi här vi datorn, ska snart ut på stan en sväng.
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0