home sweet home

åkte hem från kiruna idag med tåget som gick kl 14.11.
när den där tjejen som skulle ta betalt kom så frågade hon om jag hade biljett men det hade jag ju inte för jag hade ju tänkt betala på tåget, men då hade hennes "biljett-utskrivare" gått sönder, så då fick jag åka gratis :D fick visserligen inte åka första klass den här gången men dom hade faktiskt bara andra klass på det här tåget ; )
läste en massa och det var skitkul att åka tåg, i like it! = )
när jag kom fram så var klockan 17.40 och då ringde jag martin och bad han komma och hämta mig med cykeln, haha. det gick bra trots att jag hade min feta väska med mig.
nu är jag hemmmmaaa..
pusss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0