ny design

Nu har Matilda gjort en ny bloggdesign åt mig, och visst blev den fin? Tack tack tack Matilda :)

nu i alla fall så är jag med min martina, hehhe, martin mena jag ju ofc ;b idag har jag, erik, martin, josefine och pappa hjälpt eleonor och flytta, och vi var jätteduktiga för vi flyttade ut alla grejer på 2 timmar bara! skitbra :D
och alla mobbade mig för att jag är svag, så när jag skulle bära saker så bar jag "elina-grejer", vilket är såna saker som är lätta att bära, och sen började dom mobbas en massa med mig och sa att jag kunde bära pennan för det är en elina grej osv, haha! aja, på sätt och vis så är det kanske bra att man inte är stark för då slapp jag ju bära alla tunga, krongliga möbler, tihi!

have a nice dag, heh! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0