Superstar

Idag har vi varit med och tävlat i Superstar. Det var jätteroligt, man fick kasta lasso, kasta pil, kasta boll, kasta sko åsånt ;b och jag var skitdålig... trodde jag! Men jag vannn :D var med och tävlade i dam-klassen tillochmed!
Vann en fin medalj av trä typ och en tröja där det står "Superstar, Hembygdsgården Ammarnäs". Haha, blev något chockad att jag vann med tanke på hur dåligt jag trodde det gick. Skämdes när jag lämnade in mina poäng men jag VANN! hahah, får passa på att skryta lite ;b 
Sen när vi kom hem så sov jag, var astrött. For iväg med bilen sen och fotade en bäck, asfint. Hittade en röd padda också som jag fotade, skitcool varen, hehe! 
Hare bra allesammans! 
Pusss

 

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Härligt att du vann :o)

2008-07-14 @ 17:03:15
URL: http://vanessafrykman.blogg.se/
Postat av: Sanna

YEY DU ÄR MIN IDOL :D<33

2008-07-15 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0