Tur

Idag sov jag länge utan att bli väckt av barn, det var faktiskt väldigt skönt! Sen när jag vaknade så duschade jag och sen for vi och tittade på en husvagn, vi hade tänkt köpa en idag men det blev inte så, var i alla fall kul att titta, men ganska tråkigt att titta på att jättefina husvagnar som vi aldrig kommer ha råd med.
När vi hade tittat färdigt på husvagnar så for vi och åt på chilichili, sen for vi hem igen, men vi orkade inte vara hemma för det var så varmt så då for vi och spelade minigolf vilket var jättekul och jag vann! :D
När vi kom hem igen så spelade vi plump och då vann jag också! Jag har haft värsta turdagen och jag har kännt på mig att jag kan vinna pengar, dessutom läste jag i mitt horoskop att jag skulle få jättetur idag och att jag kommer finna något som jag behöver, vilket i mitt fall är pengar, så jag bestämde mig för att gå till statiol och köpa en lott eftersom att det var den enda affären som var öppen den tiden men då kom jag på att statiol inte har lotter! Så det blev inga pengar för mig idag..
Nåja, jag får väl vara glad för det jag har.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Elina.

Kom in på din blogg mitt i allt, snyggt namn upptäckte jag att du hade :) hehe.

2008-07-29 @ 00:33:08
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag fick också vakna idag utan att bli väckt av småtroll =) .. skönt var det !

2008-07-29 @ 00:39:35
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Tezz

Det kan vara otroligt skönt att få sova utan att väckas av barn. Hade helt barnledigt i 5 dagar nyligen och hjälp vad jag sov mycket! Men det behövdes nog.

2008-07-29 @ 23:04:08
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Elisabet

Hihi jag blev väckt av min äldsta dotter i morse... hon smög in och gav mig en kram sen tassade hon ut och tittade på barnprogrammen, dock på hög volym så jag fick gott knalla upp och sänka ;)



Kram på dig

Elisabet









"Vill du prova Tarot? skicka en fråga till [email protected] och var bland de 3 som vi väljer ut för en gratis vägledning. Du kan fråga om vad som helst. Tag chansen och prova på"

2008-07-31 @ 10:18:43
URL: http://d2spirits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0