virus

måste varna alla om ett msn-virus, jag fick en youtube-länk av en på msn, som jag såklart tröck på för att jag trodde det var en film eller något, men ingenting hände så då tänkte jag väl att det var något fel, så jag tänkte inte mer på saken. men nu när jag loggar in har jag tydligen skickat vidare den länken till en massa människor utan att JAG har skickat den.
det behöver ju inte vara ett virus men det liknar väldigt mycket det förra viruset som spreds sig på msn, men de viruset fick man ju varningar om.
Om någon skriver "like? LOL (L)" och sen youtube-länken, så tryck inte på den!

jaja, nu är ni varnad!
steg upp nio idag, 20 minuter sen. ska städa mitt rum och vardagsrummet/lite köket och sen mitt rum. Sen kommer farmor som ska hjälpa till att dammtorka osv.
uppdaterar mer sen!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0