alphaville - forever young

har börjat skriva en liten självbiografi, haha. har gjort det förut men då försvann den, så nu började jag om igen :) jag måste säga att jag tycket det är riktigt roligt att skriva, skrev väldigt mycket förut sen slutade jag men nu har jag börjat igen!
jag, eleonor och pappa for iväg till unbyn för att titta på ett hus som är till salu, alltså vi tittade bara utanpå. det var ruskigt fint måste jag säga! så, vi får se hur vi gör med det huset, ska väl först boka en visning så vi kan titta lite bättre hur det ser ut inuti huset.
nu ska jag titta på vänner, ska försöka komma i säng före tolv idag, good luck säger jag bara..!


Kommentarer
Postat av: Jane

KOLLA MIN BLOGG OCH TA CHANSEN ATT VINNA VILKEN PARFYM DU VILL

2008-06-24 @ 03:09:23
URL: http://janec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0