barnvakt

var barnvakt idag då, eller ska man säga igår eftersom att klockan är efter tolv nu?
anyway.. for dit klockan 5, då sov båda barnen och dom var lite trött/ledsna när dom vaknade men det gick över ganska fort.
var ute i lekparken med dom, såg på film, lekte kurragömma, lekte med motorcyklar, lekte emil i lönneberga, gjorde pälbrickor osv..
fick dom i säng klockan 10, sen när dom hade somnat så såg jag och josefine på run fatboy run som helena hade hyrt åt oss, den var mycket bra. sen såg vi bring it on och snygg, sexig & singel, josefine somnade ungefär i mitten av bring it on.
vid tre-tiden så kom dom hem och då ringde helena efter taxi till oss, så då for vi hem.
josefine gick och la sig på direkten men jag satte mig vid datorn en sväng, jag är som för trött för att gå och lägga mig känns det som?.. haha. borde egentligen gå och lägga mig för jag måste som ändå upp i god tid för måste hinna med en massa innan jag far till harads på haradsdan.
såååå, ska väl gå och knyta mig nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0