bra jobbat

okejjjj... hade tänkt somna innan tolv idag, blev inte riktigt så.. nu är klockan 10 över 3 och jag sover fortfarande inte.. jag inte trött, eller jo, egentligen är jag jättetrött, men det har väl blivit sådär att jag är så trött att jag är pigg, eller så är jag bara för trött för att gå och lägga mig, jag tror det är båda delarna..
imorrn ska jag städa och gå på stan. ska kanske shoppa lite nu när barnbidraget har kommit :) hihi, får se.
längtar asmycket till helgen då bodenalive börjar på riktigt!
just nu regnar det, jag som hade hoppas på fint väder imorgon, hmm.. kanske blir det i alla fall? who know...
aja, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0