deep inside..

gabriella wisten, jag älskar dig.
du förstår inte hur mycket du betyder för mig.
since 2004, vi har alltså kännt varandra i 4 år nu, och vi har hållt ihop för det mesta..
någongång har det varit bråk, men vi har alltid hittat tillbaka till varandra,
du är absolut en av dom som står närmast hjärtat.
i can't surivive without you! <3

var bara tvungen att skriva det där... gabbi, gabbi, gabbi..
fy sjutton vad jag saknar henne.. har inte varit med henne på en hel evighet, så hemskt..
ska vara med henne en massvis i sommar i alla fall, det har jag bestämt!

nu ska jag göra mig iordning och sen sova, har sovmorgon imorrn i alla fall :'D
puss


Kommentarer
Postat av: Jejja

Låter som en toppen kompisss Kram

2008-06-04 @ 18:48:57
URL: http://hjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0