detta sovande

somnade kring fem halv sex inatt, inte bra.. vaknade sen några gånger av att jag fick sms men somnade om på en gång sen, vaknade igen sen när andreas ringde, pratade lite halft i sömnen och sen när vi la på så steg jag upp, eller jag tittade på ett avsnitt av vänner, sen steg jag upp. gick ut på balkongen för att ta mig lite luft, men kunde inte stanna där ute så länge eftersom att jag höll på allt blåsa bort, så då gick jag in igen. kollade lite mer på vänner och sen städade jag lite i köket åså, sen slappade jag vid tvn. alltså, det har varit en slappdag idag.. måste gå och lägga mig tidigare ikväll så jag tar mig upp tidigare och orkar mer med saker, jag ligger mest bara inne hela tiden.. känns inte som om jag har utnyttjat mitt sommarlov på bästa sätt än så länge.
men imorgon börjar boden alive, funderar på att ta med mina småkusiner till karusellerna någon dag så jag får någonting gjort.
men nu ska jag göra någonting, ta en dusch eller nått..
pussss


vänner är bäst!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Att sova är inte bara skönt - det är nödvändigt!

2008-06-23 @ 19:43:41
URL: http://herbatezzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0