how did i expect the life?

har inte skrivit något igår, var alldeles för trött helt enkelt, men jag kan berätta om vad som hände igår i umeå;
klockan sex på morgon bar det iväg, 10:20 skulle vi vara där.
somnade några gånger under bilresan, inte för att jag var less på att åka bil, utan för att jag var trött.
väl på sjukhuset fick jag först rönka mina höfter, och när det var färdigt så fick vi sätta oss ner och vänta på en läkare/doktor (?). jag läste hälge men somnade nästan medan jag läste eftersom att jag var så himla trött, hade sovit ganska lite på natten.
sen kom han som vi skulle ha kontroll med och ropade in oss, han bad mig ligga ner så han fick känna på mina ben, ställde några frågor, bad mig gå för han osv..
sen säger han att det kanske inte blir någon operation, och det kom som en chock.
Han förklarade att min höft var uppskjuten och lite vriden åt sidan (mest troligt pga den förra operationen), och att mitt ena ben kunde inte vara helt rakt och mitt andra ben var ca. 2 cm för kort och min ryggrad är sne, det mesta visste jag redan men i alla fall. så jag måste först på en till gånganalys i linköping innan dom kan bestämma sig vad dom ska göra.
jag vet inte riktigt hur jag reagerade när jag hörde allt, eller jo, jag tyckte att det var ganska jobbigt faktiskt.. det känns som om det inte finns något att göra för att mina ben ska bli bra.. dom kommer inte bli helt återställda, det vet jag redan så det har jag slutat hoppas på för länge sen, men jag hoppas fortfarande att dom kan göra dom bättre..
jaja, vad ska man göra åt saken? jag ska bara hoppas och tänka positivt så blir det nog bra!

när jag kom hem från umeå så gick jag nästan och la mig direkt, halv 10 somnade jag och sov till 12! jag sov alltså i 14½ timmar, men var fortfarande trött, haha.
har bara legat och slappat hela dagen, men nu ska jag titta film med syster.
pusss..


det är inte bilden som är sne, utan jag.

vet inte om jag gör rätt nu när jag stoppar ut bilden, kanske kommer ta bort den sen, beror på..


Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

såg inte allt för skönt ut :S Dela gärna med dig av dina bästa modetips på sjfashion.se - modebloggen

2008-06-12 @ 23:35:55
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0