i walk alone

igår for vi till eleonor och åt smörgåstårta : )
sen ringde jag till martin så låg vi ute och solade.
när josefine och pappa gick för att visa hennes vespa för någon kille så gick jag och martin till han och spelade nintendo wii, det var kul men inte lika kul som jag hade förväntat mig..
sen åt vi rabarberpaj och det var asgott, kommer inte ihåg sist jag åt det!
10 minuter innan jag och eleonor skulle börja gå till A8 festen så gick jag och martin och gungade, (;
när vi kom till eleonor visade det sig att martin fick följa med också, så det gjorde han.

på personalfesten så sjöng man och åt mat.
sen sjöng robert några låtar, han var jätteduktig, och sen tillägnade han en låt till pappa och eleonor,
i can't help falling in love with you

jag och josefine for hem vid nio, martin for hem lite tidigare.
sen kom lovan och sanna och martin så då fick lovan sin present, hon blev jätteglad! (hon fick min gamla mobil)
vi gick ut på stan en sväng, träffade amandaj och josse, så vi var med dom resten av kvällen!
vi träffade två lumpare som vi också var med, haha dom var mycket roliga! =)
sen kryllade det med folk från balen och alla var jättefina. några kom fram och pratade med oss, dom var ganska roliga ;b

kvart över tolv gick jag hem, gick och la mig kvart över tre.

nu har jag vaknat, och klockan var typ halv 9, 9 när farfar ringde och väckte oss. ska till haparanda med dom idag och gå på ikea!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0