i'm tired and i'm wake

for till och toppade håret efter skolan då, blev inte så farligt faktiskt.
och det var värt att klippa av någon centimeter för nu har jag finfint hår och inte nå nött, okej det är fortfarande lite kvar som är nött som jag måste klippa av, men det får bli om en månad eller så..
ska slinga mitt hår också så jag någon gång kan få stoppa fast min hårförlägning.. vill ju ha den och speciellt nu när mitt hår har blivit kortare ;/

ska göra mig iordning nu och sen se på en film =)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Damn. Din blogg kommer ofta upp när man sitter på mer-trafik & skaffar sig poäng ;)

2008-06-03 @ 14:45:56
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0