Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd

var på ikea idag då, det var trevlans =)
köpte tre stycken ramar typ, eller fick av farmor och farfar, tihi.
vi for kring 10 och kom hem kring 6, det blev en låång dag.
när vi väl kom hem så satt macke på balkongen och väntade på josefine, vi spelade lite nintendo och sen gick dom och köpte nudlar.
såg på what happens in vegas, igen.

jag har börjat bli förkyld tror jag, eller har verkligen jätteont i halsen, den känns helt uppsvullen.. inte så kul med tanke på att det snart är sommarlov, ska dricka mycket te och honug och inte anstränga rösten för mycket så kanske det går över.
nu ska jag gå och göra mig iordning och sen ska jag faktiskt lägga mig, om man sover mycket blir man friskare fort också!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0