jag har lurat mig själv för många gånger nu

kom hem från boden alive ca 20 över 10..
har åkt karusell och vunnit fyra saker. åkte mest virvelvinden och sen åkte jag brake dance en gång, åshitt vad fort det gick! det brukar i vanliga fall inte gå så fort men nu höll jag på att flyga av! sista gången jag åkte virvelvinden så gick det överdrivet fort också, jag flög upp på den där saken som man sitter på så att jag låg ner för att det snurrade så mycket, och efter den åkturen så började jag må illa.. inte så kul!
sen slutade inte kvällen som jag hade tänkt mig... regnade dessutom hela kvällen, så jag gick hem helt sjöblöt, ont i magen och... ångest eller något liknande..
nu sitter jag och lyssnar på håkan hellström.. han är så braa!
nu ska jag nog se på vänner och sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0