One Love

har varit hos farmor och farfar i deras nya lägenhet och ätit palt :)
just nu städar jag, och det är banne mig roligt att städa! och jag som i vanliga fall hatar att städa ;o
men nu lyssnar jag på musik och dansar till, haha tur att ingen ser mig! men det är roligt i alla fall, jag hoppar omkring och städar samtidigt, haha.
ikväll ska jag till tivolit och åka lite karuseller tror jag, måste bara hitta någon att gå med, inte så kul att gå själv, hehe.
ha en bra dag allihopa! skriver mer sen.
pussss

här kommer några bilder;

såhär mycket människor var det utanför mig igår.

badade i 1 ½ timme igår, så mysigt!

det går att dansa och diska samtidigt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0