österby

for till vuollerim då, var meningen att jag och amanda skulle stanna tills på söndag, men hon hade glömt bort att säga det till sina föräldrar, så halv åtta på lördagsmorgonen ringde hon och frågade det, och det visade sig att hon inte fick, så då for vi hem, för jag ville inte stanna själv där. ganska tråkigt att behöva fara hem när det är sista gången jag kan vara där innan farmor och farfar flyttar.
for till österby på lördagen istället, var där med josefine, pappa, farmor, farfar, eleonor och barnen. det var jättemysigt :)
såg fotboll på lördagen, så himla dåligt... spanien gjorde mål när det bara var en minut kvar av matchen! ojojoj... då blev man besviken. får väl hoppas att dom gör bra ifrån sig när dom ska spela mot ryssland i alla fall.

idag ska jag och sanna fara till österby och vara där tills på onsdag, eller sanna ska hem på onsdag, själv ska jag stanna där för farmor, farfar och pappa kommer på onsdag =)
nu ska jag slänga mig i duschen och sen gå till mormor en sväng och sen städa och sen fara. blir inget bloggande på länge nu eftersom jag inte har något internet i stugan.
pussssss


österby - världens bästa ställe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0