people around me..

for till skolavslutningen då, en lärare kom fram till mig och frågade om jag kunde fota för NSD eller någonting för den som skulle göra det hade ingen kamera för den hade gått sönder, fattade ingenting men kul verkade det. men jag har fattat att bilderna aldrig kommer komma till NSD eftersom att jag inte vet hur dom ska få tag i bilderna?! dålig information, yesyes.

aja, det var ju en massa sjungande och det var ju roligt och fint :)
gabbi var jätteduktig och det var helt fint för hon hade ljus på golvet å allt, blev  helt tårögd! :') <3
sen kom ju linneas låt, people around me.. shitt, då brast allt. fan vad jag grinade, jag grät ända tills vi for hem, jag älskar hennes låt <3
kom hem iaf, såg på simpsons och sen spelade jag piano, började på en ny låt faktiskt..

nu ska jag försöka få tag i linneas låt! =)

who know what's behind the laugh?
who cares about how dark the inside are?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0