sommarlov

idag är det skolavslutning, eller skolan slutar inte förrens på torsdag, lite konstigt men that's the way it is.
klockan halv sex eller nått ska jag bege mig till björknäs där vi ska ha uppträdande och skivan som skolan gjort ska säljas =)

skolan idag var slö och det var bra, slutade efter lunch så då for jag och martin hem till mig, hämtade min kamera och gick ut sen igen.
lekte lite i smörblomman, haha. träffade sara, maja, julia och carro där också, så vi var lite sociala med dom och sen gick vi hem.
såg på sandor/ida, martin for hem sen.
när han for hem så passade jag på att göra fem minuters kola, gick inte så bra, brände mig på plattan och sen när jag skulle hälla över smeten till en form så tappade jag kastrullen upp och ner, och smeten är väldigt klibbig så den fastnade såklart på bänken så jag fick skrapa bort det, kul kul.
när jag hade gjort färdigt kolan så hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning, råkade he sönder ett par strumpbyxor så det var ju inte så jätteroligt.
när jag var färdig så skulle jag testa locka min hårförlägning, och då brände jag mig på locktången, rejält.. shitt vad det gör ont, måste sitta med lillfingret i ett glas med kallt vatten annars bränner det som satan..

nu är klockan fem i fem så ska ta det lugnt ett litet tag innan vi ska fara..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0