laugh

idag hade jag tänkt fara till western farm med gabbi och hennes övikare, men det visade sig att dom hade stängt..! dom öppnar tydligen inte förrens den 2 juli, så, får väl vänta tills dess.
var med dom i alla fall idag, vi gick ut på stan, det är ju boden alive vecka så det är massa saker som händer här i boden. gabbi fick en ansiktsmålning, hon målade ögon på ögonlocken, och det var så himla kul! det såg skitläskigt ut, tror aldrig att jag skrattat så mycket i hela mitt liv.. sen gick vi in på Your Stile, jag köpte ytterligare en näspiercing, sen hade dom en soffa och ett bord med te och kaffe åsånt.. så wille tog några tepåsar och tandpetare! haha, alltså, det såg så himla roligt ut, ojojoj... det var verkligen roligt att vara med dom, skrattade nästan hela tiden!
sen for jag hem, såg på Tenacious D, och nu hör jag Kikki Danielsson sjunga förfullt utanför mitt fönster. har bästa parkett om jag säger så :) haha. smygfotade från mitt fönster nytt, får se om jag fick någon bra bild.
skriver mer sen, pussss


ett fakesmile fungerar ibland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0