LifeHouse - Everything

Nu var det ett bra tag sen jag skrev. och jag som skulle bli duktig på att uppdatera min nya blogg :o aja, ska skärpa mig nu i alla fall :) Kommer nog inte hinna med att skriva så mycket för jag ska fara till stugan alldeles strax, jag väntar bara på att pappa, eleonore & josefine ska komma hem så vi kan fara.
anyway, det har väl inte hänt så speciellt mycket sen sist jag skrev, eller jo det har det men orkar inte ta upp allting, hehe. Idag tog jag lov i alla fall, vi får egentligen lov imorgon men eftersom att vi ska till stugan idag så tog jag lov lite tidigare. På skolan idag kom det några från luleå och spelade upp en teater för oss + brönjaskolan som också var och kollade. Teater sög, faktiskt, den var inte rolig och den var som konstig, okej den var lite bra, men det var bara en och samma scen hela tiden så det blev lite boooooriiing efter ett tag. Sen efter skolan så for jag och Martin hem till mig, vi såg på discovery channel, det var ett program som hette skitigajobb eller någonting, och då var det en kille som var och testade jobba på en strutsfarm typ, hahah det var ganska roligt att se ;) sen for Martin hem och jag började packa saker till stugan. Mitt i all packning så ville inte josse följa med längre eftersom att hon inte hade någon kompis att ta med sig, men efter typ en halvtimme så kom hon inrusande i mitt rum och sa att Dennis skulle följa med i alla fall. Så det blir skoter och mys tills på söndag.

pussssshayss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0