a walk to remember

idag har jag tvättat kläder, det var en massvis som behövdes tvättas måste jag säga!
har även varit hos urban och grattat han. efter vi hade varit där så for vi till eleonor och hämtade sixten så han slapp vara ensam nu när varken barnen eller eleonor är hemma! så nu är jag en hamsterägare igen, haha.

sen har jag mest sett på simpsons och spelat lite piano, imorgon ska jag sjunga!!
nu är jag lite trött måste jag erkänna... men det är snart helg och då ska jag sova ut hoppas jag!
har även haft någonting som är bra mot uppsvullna/påsar under ögonen, det funkade faktiskt litegranna, ska använda det en gång till imorgon!

har just laddat hem lite låtar med mandy moore, asbra, speciellt only hope som hon sjöng i filmen a walk to remember som är bland den bästa film jag sett, håller på att ladda hem den också, haha : )

jag ska köpa mer hår till min hårförlägning så det ser bra ut.. om jag inte redan har skrivit det så fick jag min hårförlägning i måndags, men håret räckte inte så det såg jätte konstigt ut..
men har kollat på www.butikdonna.e-butiken.se och där har dom billiga hårförlägningar som jag ska köpa när jag får råd.

nu ska jag göra mig iordning och sen sussa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0