everyone needs to be loved

jag är så trött hela tiden! vad är det med mig?
det enda jag längtar till från det jag vaknar är när jag ska få gå och lägga mig igen, jag behöver sommarlov!
skolan idag.. var tröttsam.
imorgon ska jag vara med Kristoffer så vi kan göra färdigt våran nyhetsbevakning, om den blir bra kanske jag kan höja mitt SO betyg, hur det nu går ihop? Det var i alla fall så annso sa.
Snart ska jag se det sista avsnittet av andra avenyn!

Jag har tänkt börja skriva på min berättelse igen, får se om jag hinner färdigt med den tills skolan slutar, inte så stor chans men jag ska i alla fall lämna in lite av den till Annso, så hon får säga vad hon tycker om den, allt för betygen.

Har börjat med GI igår, men det gick inte så bra eftersom att josefine fuskade och då fuskade jag också, samma sak idag. Men imorgon ska vi börja, inget mer fusk, sommarn är snart nära och då ska man bada och då vill jag åtminstånde vara lite i form! Om bara min fot kunde bli bättre så jag kan börja cykla/gå igen. Aja, det läker väl snart får jag hoppas.

Nu ska jag gå och göra min syster sällskap!

pussss

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0