ge mig sommar nuuu

sov hos mamma igår, jag och josefine. Först var vi och grattade Ola och fikade, sen gick jag och josefine till coop och köpte fetost och en gurka. När vi kom till mamma så gjorde vi mackor och såg på ugly betty. Gick och la mig ganska tidigt, såg på She's the man först och sen läste jag, men somnade inte förrens klockan halv 12.
Halv åtta kom pappa och hämta oss och sen bar det iväg till jobbet. Idag blev det hårdarbete för min och josefines del, haha. Först på morgonen så gick vi till Guldfisken, där var Gerd och hon blev väääldigt glad över att se mig, det är ju alltid kul när någon blir det, hehe! Sen for vi och handlade en dammsugare typ, och sen började arbetet! Vi fick städa hela ventilationsrummet på byggpogrammet, det tog sin tid men det blev fint, och det är väl huvudsaken :) När vi hade städad färdigt så var vi båda helt slut, så vi for till pappas kontor och där tog vi oss en kaffe. Sen spårade vi ut lite grann, körde arga leken och hängde upp och ner under bordet, HAHA.. jaa, vissa av oss växer aldrig ifrån sånadär saker!

Efter jobbet så tog vi det bara lugnt, har spelat lite Mariokart, som vanligt. Åt mackor till middag, och jag har märkt att det är något väldigt ovanligt med mig, jag är nästan aldrig hungrig längre, eller jo, jag blir hungrig, men när jag väl äter så orkar jag inte så mycket, undra vad det kan bero på? Börjar känna mig lite hungrig nu, fick bara i mig 1,½ macka och sen lite grönsaker. Ska väl ta mig en morot snart.

Just nu känns det om om det är väldigt mycket jag vill och vissa saker som jag ska, jag ska börja med GI-metoden igen på måndag, jag ska köpa en studio, färga håret, köpa nya kläder, kanske köpa en hårförlägning, vill fara på ett spa, skaffa hund och massa mer saker.. frågan just nu är hur jag ska ha råd med allting? Visst har jag lite pengar sen jag konfimerade mig men det räcker ju inte långt.. men snart har jag mer pengar, min spar-konservburk börjar bli full, undra hur mycket pengar jag har samlat på mig? Ska bli kul att se! =)

Nu ska jag gå till Josefine och göra henne lite sällskap.

pussssssss

    
syster drar en powernap hos brittta

jag är en myy bra dam-sugare!

HAHA, ja, vad ska man säga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0