hard work, work

Prao idag på pappas jobb, syrran är också där och praoar så nu är hela familjen där, typ, hehe!
Steg upp klockan sex, eller vaknade 05:58 innan alarmet hade ringt, klädde på mig kläder och sen gick jag och la mig igen, vaknade halv 7 av att Eleonor kom och lämnade av barnen, så då steg jag upp.. Vi spelade lite Mario Kart och lekte lite, sen när klockan var kvart över 7 så skjutsade vi barnen till skolan & dagis, helt hemsk att lämna av dom för dom blir så ledsen, speciellt Pauline. När vi hade tagit av henne alla kläder och skulle säga hejdå så var hon helt nere, jätte deppig såg hon ut. Och när vi skulle gå ut genom dörren så sprang hon fram till Josefine och höll i henne, och sen började hon typ gråta och krama om mig, fyyyyyy vad det var jobbigt ;/ men sen gick lämnade hon oss ofrivilligt och ställde sig och vinkade i fönstret istället.. och nu får jag inte se mina älsklingar förrens på fredag :( får väl försöka klara mig utan dom..

Nåja, efter den tragiska hejdå-stunden så for vi till skolan snabbt för att lämna ett papper, och sen for vi till jobbet. Vi fick ta de lite lugnt från början, drack lite caffe latte typ, men den smaka äckligt för mjölken var slut, haha.
Efter det så fick vi följa med pappa och byta ventilationsfilter på frebelt, det var ganska smutsigt! Sen gick vi ner och pratade med Britta och några andra..
Nu är vi hemma på lunch, har spelat lite Mario Kart, som vanligt, hehe! =) men nu ska vi fara tillbaks på jobbet, byyeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0