i don't wanna do this anymore

for på den där intervjun idag som varade i en halvtimma... nödvändigt!
sen for jag till råbäcken och hade mysigt med sanna, martin, linnea och klara! =)
hann inte vara där så jätte länge pga att jag kom så sent.
halv 20 i 12 skulle alla börja cykla tillbaka.. jag hade ingen cykel så då fick jag åka med linnea istället.
medans vi väntade på att hennes mamma skulle komma och hämta oss så hade vi trevligt och pratade.. btw så är det miljarder myror i råbäcken, det kryllar överallt.. uuhhh...
sen kom hennes mamma och hon släppte av mig vid björknässkolan.
dom på BF visade oss litegranna hur det såg ut på skolan och sen berättade dom om linjen.. var sådär lagomt småtråkigt..
sen skjutsade martin hem mig, när jag kom hem såg jag på mr. beans semester som gick på tv, sen kom josefine och sara-lee hem och vi spelade mariokart. =)
nu slingar josefine sitt hår!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0