it's not a cry that you hear at night

idag har vi haft skola på riktigt då.. fast ändå inte, jätte många från klassen var borta så det blev lite annorlunda. på svenska engelskan såg vi på creepschool, en teckand film, haha!
sen har jag och sanna farit till titula för att hämta saker till lovans present, hon ska få presenten imorn, ganska mycket i efterskott men i alla fall! =)

väl hemma såg jag på simpsons och sen följde jag med josefine och mamma som skulle skjutsa mormor till flygplatsen... hon ska till turkiet i 2 veckor, lyckos henne säger jag bara.
när vi kom hem så gick jag och josefine på coop och sen har vi sett what happens in vegas och senior skip day, båda filmerna var väldigt bra måste jag säga! : )

har fått en tid då jag ska till umeå för kontroll innan jag ska bli opererad, den 11 juni blir det. jag och pappa tar tåget kvällen innan och sen sover vi där två nätter och åker hem sen, josefine kanske skulle följa med, om hon får ledigt från sitt sommarjobb, hoppas det i alla fall!
Nu ska jag sova,
puss



Did you ever hear what I told you
Did you ever read what I wrote you
Did you ever listen to what we played
Did you ever let in what the world said
Did we get this far just to feel your hate
Did we play to become only pawns in the game
How blind can you be, don`t you see
You chose the long road but we`ll be waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0