jag har lurat mig själv för många gånger nu

håkan hellström, jag bara älskar han! och han kommer till pdol i sommar, jag ska diiiiit!

gick med lucaz och cicci till vackertass och zoo & hundtjänst idag, det var trevlans : )
sen när vi kom hem så var martin redan här, hihi supriiiiseee!
vi gick till mamma och sa farväl, hon far till turkiet idag, och josefine tror att flygplanet kommer krascha, ärligt talat så är jag inte så jätte orolig över det..
sen fikade jag och martin och jag gav hans present, ett presentkort på örjan's på 200kr =) wiwiwi.
sen gick vi till smörblomman och gungade och pratade en massvis, sen gick vi hem till pappa och nu är vi här, martin tycket att jag är osocial och jag tycker att han också är det för han spelar quadra pop(?) på min mobil.

nu ska jag vara social med honom ; D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0