Just idag är jag stark

idag försov vi oss allihop, eller jag steg upp klockan sju, klädde på mig och gick och la mig sen igen. Vaknade igen när Josefine hade duschat, då skulle jag just stiga upp då hon sa att pappa sov och att vi kunde sova vidare då, så då la jag mig ner igen och somna bums! Klockan åtta kom pappa och sa att vi hade försovit oss, så då fick jag stiga upp igen.

Idag på praoen så bytte vi filter, for till bodens eltjänst och fixade lite grejor och for och tittade på byggpogrammets ventilation, typ. Sen fick vi sluta tidigare idag pga att pappa skulle på massa möten nu i eftermiddag..
For hem vid 12 och åt mackor med köttfärsen som blev över från tacosen, mumma var det! (:
Sen spelade vi lite Mariokart och städade.

Igår var jag, Josefine & Eleonor till storheden och tittade i affärer. Det här är vad jag fick med mig hem;
2 tublinnen, ett rosa & ett svart (kan användas som klänning kom jag på!) - H&M
Ett tub linne med axelband (har ett likadant redan) - H&M
En tröja, "Everyone needs to be loved"  - Blend
Ett hårband - H&M
Fick mycket bra pris för alltid dessutom, sakerna från H&M gick på 207:- och tröjan från Blend gick på 149:-! Jag är myyy nöjd med mina köp : )

Ska hoppa i duschen snart, ska till biblan och lämna igen en bok och sen blir det iväg till mammas Ola och gratta han, sen sover jag & josefine hos mamma ikväll.
Mamma och Ola far till Turkiet på fredag, jag vill också till värmen! Btw så måste jag fara och sola någon dag, är helt likblek och det är aldrig kul..

posssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0